Retur & Reklamation

Hvordan returnerer jeg?

Hos os kan du altid returnere din/dine varer. Vi tilbyder 14 dages returnering på alle vores produkter.

Bemærk, at vi kun giver fuld returnering af beløbet, hvis alle produkter befinder sig i original stand, inklusive etiketter og indpakning.

Afgift for returfragten er 49 DKK.

Sådan returnerer du – trin for trin

  1. Send en email til info@palmlifefitness.dk, med information omkring din ordre og at du ønsker at returnere
  2. Kundeservice sender derefter en mail med en returlabel og fragtetiket til dig.
  3. Sæt fragtetiketten på pakken og aflever pakken på dit nærmeste posthus.
  4. Færdig! Så snart vi har modtaget og håndteret returneringen, refunderes beløbet ved hjælp af den samme betalingsmetode, der oprindeligt blev brugt.

 

Hvordan laver jeg en reklamation?

Hvis du modtager et defekt produkt eller hvis dit produkt ødelægges ved brug på grund af produktionsfejl, så vil vi naturligvis hjælpe dig så hurtigt som muligt.

Som forbruger bør man reklamere en fejl inden for en rimelig tid efter, at man har opdaget defekten. Ifølge forbrugerloven er denne rimelige tid 2 måneder.

Kontakt vores kundeservice med nedenstående oplysninger, hvis du ønsker at lave en reklamation:

- E-mailadressen, som købet blev registreret på

- Ordrenummer

- Kundenavn

- Produktnavn

- Billeder af produktet og dennes fejl
 

Kundeservice mail: info@palmlifefitness.dk

(Vores kundeservice vender tilbage til dig hurtigst muligt.) 

 

Levering

Vi sender pakken samme hverdag, hvis din bestilling er afgivet inden kl 16.00 den pågældende dag.

Ellers bliver din ordre sendt, den efterfølgende hverdag.

Leveringstid afhænger af hvilken leveringsmetode du vælger. 

Fragten er gratis ved køb over 500 kr.